spinner
Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info
 

Postup spolupráce / Krok po kroku

Neviete ako prebieha spolupráca s realitnou kanceláriou? Radi vás informujeme o jej celom postupe a priebehu.


1

Nadviazanie spolupráce

úvodný rozhovor u klienta, alebo u nás v kancelárii


2

Nábor a zdokumentovanie nehnuteľnosti

  • Získanie prvotných informácií o nehnuteľnosti, požiadavkách a potrebách klienta
  • Zabezpečenie kompletnej dokumentácie k nehnuteľnosti – nadobúdacie zmluvy, vek stavby, pôdorys nehnuteľnosti, technický stav nehnuteľnosti
  • Profesionálne fotenie, 3D scan nehnuteľnosti, Videoprezentácia, styling prípadne homestaging nehnuteľnosti

3

Propagácia nehnuteľnosti


4

Obhliadky nehnuteľnosti so záujemcami


5

Rezervácia nehnuteľnosti


6

Preverenie financovania kupujúceho

  • Cez hypotekárny úver – vyhotovenie znaleckého posudku pre potreby schválenia hypotekárneho úveru, príprava návrhu kúpnej zmluvy / zmluvy o budúcej kúpnej zmluve a iných dokumentov pre potreby banky
    I. Podpis úverovej zmluvy v banke (kupujúci)
    II. Podpis Záložnej zmluvy v banke (predávajúci)
  • Vlastných zdrojov – príprava návrhu kúpnej zmluvy, zmluvy o budúcej kúpnej zmluvy, notárskej príp. bankovej úschovy
7

Podpis kúpnej zmluvy

  • Prostredníctvom autorizačného advokáta, notára
  • Úhrada časti, alebo celej kúpnej ceny

8

Podanie návrhu na vklad / zápis nehnuteľnosti do katastra nehnuteľností

  • Doloženie dokladov notárovi, banke pre uvoľnenie kúpnej ceny (hypotekárny úver, notárska úschova, banková úschova)

9

Právoplatný zápis vlastníctva kupujúceho v katastri nehnuteľností


10

Protokolárne odovzdanie nehnuteľnosti – zápis stavu médií, nehnuteľnosti, iných dojednaní


11

Pomoc pri prepise médií, informovanie o ďalších povinnostiach

(miestna daň, odpad, koncesionárske poplatky a iné)

„Spokojnosť klientov je naša priorita.“