Postup spolupráce / Krok po kroku
Neviete ako prebieha spolupráca s realitnou kanceláriou? Radi vás informujeme o jej celom postupe a priebehu.
Nadviazanie spolupráce
úvodný rozhovor u klienta, alebo u nás v kancelárii
Nábor a zdokumentovanie nehnuteľnosti
- Získanie prvotných informácií o nehnuteľnosti, požiadavkách a potrebách klienta
- Zabezpečenie kompletnej dokumentácie k nehnuteľnosti – nadobúdacie zmluvy, vek stavby, pôdorys nehnuteľnosti, technický stav nehnuteľnosti
- Profesionálne fotenie, 3D scan nehnuteľnosti, Videoprezentácia, styling prípadne homestaging nehnuteľnosti
Propagácia nehnuteľnosti
Obhliadky nehnuteľnosti so záujemcami
Rezervácia nehnuteľnosti
Preverenie financovania kupujúceho
- Cez hypotekárny úver – vyhotovenie znaleckého posudku pre potreby schválenia hypotekárneho úveru, príprava návrhu kúpnej zmluvy / zmluvy o budúcej kúpnej zmluve a iných dokumentov pre potreby banky
I. Podpis úverovej zmluvy v banke (kupujúci)
II. Podpis Záložnej zmluvy v banke (predávajúci)
- Vlastných zdrojov – príprava návrhu kúpnej zmluvy, zmluvy o budúcej kúpnej zmluvy, notárskej príp. bankovej úschovy
Podpis kúpnej zmluvy
- Prostredníctvom autorizačného advokáta, notára
- Úhrada časti, alebo celej kúpnej ceny
Podanie návrhu na vklad / zápis nehnuteľnosti do katastra nehnuteľností
- Doloženie dokladov notárovi, banke pre uvoľnenie kúpnej ceny (hypotekárny úver, notárska úschova, banková úschova)
Právoplatný zápis vlastníctva kupujúceho v katastri nehnuteľností
Protokolárne odovzdanie nehnuteľnosti – zápis stavu médií, nehnuteľnosti, iných dojednaní
Pomoc pri prepise médií, informovanie o ďalších povinnostiach
(miestna daň, odpad, koncesionárske poplatky a iné)
„Spokojnosť klientov je naša priorita.“